Stackars Jukka-Pekka!

Ni kommer väl ihåg snögubben Jukka-Pekka? Han har hängt med på jobbet nu i ett par månader, i början satt han på mitt skrivbord men den senaste månaden har han flyttats runt en del. Nu senast hamnade han på diskbänken för att någon tyckte att han var ivägen på kaffebordet, stackarn.

Men som att det inte skulle räcka att han anklagas för att vara ivägen fick han sin näsa inkörd i en cola-burk! Men inte ens där slutar eländet för stackars Jukka-Pekka.... Idag fick jag denna bild skickad till mig:
.
.
Med texten "100 euro annars" under. Fruktansvärt!! Stackars stackars Jukka-Pekka! Han var så rädd att han grät och nästan kissade på sig! Men Emil var snäll och lät honom leva ändå till slut. Puh. Jag tror bestämt Jukka-Pekka ska få flytta tillbaks till mitt skrivbord, där är han i alla fall lite tryggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0