Festen

Jag som alltid brukar vara så duktig på att fota det mesta jag gör glömde nästan helt bort det i lördags. Några enstaka bilder från paintballen är allt jag lyckades få till. Nej jag skojar inte, inte ens maten finns förevigad! Jag som brukar ta kort på ALLT jag äter! Jag förstår att ni är chockade. Jag hade väl helt enkelt för roligt för att tänka på det. 
 
I taxin på vägen ut skickade vi alla varsitt sms med texten "Kvack!" på exakt samma gång till stackars Daniel som hade gått och blivit sjuk. Hysteriskt roligt hade vi då kan jag meddela! Sedan skickade jag denna också: 
 
 
Så att han med all säkerhet skulle känna sig ensam och övergiven. Sjukt hur trevliga vi kan vara när vi känner för det. Hehehe.
 
 
Framme vid paintball-banan, gänget gör sig redo för krig. Notera gärna vår nätta lilla kylväska för ölen där framför Malin.
 
Malin och Patrik fick den stora äran att välja ut lagen.
 
 
Bästa laget! Janne, jag, Donny och Malin. Vi vann visserligen inte, men vi var bäst ändå. Snyggast om inte annat!
 
 
Det vinnande laget. Patrik, Micke, Emil och Kjell. Om jag ska vara ärlig tror jag faktiskt att de vann ENDAST för att deras tröjor var coolare än våra. Så måste det vara. Och för att mitt vapen inte fungerade i första omgången. 
 
Hysteriskt roligt var det i alla fall! Även om det var så varmt att vi höll på att rinna bort totalt. Jag vill spela paintball snart igen! 
 
 
Malin kände inte att Kjell sköt henne. Vi är alla rätt så överens om att hon måste ha EXTREMT hög smärttröskel! Hon blev tydligen mest utsatt för hon har flera stycken sådana här märken. Jag som annars får blåmärken så lätt har bara ett litet ömt märke på hakan (träffade UNDER masken!) och ett litet på vaden, så jag klarade mig förvånansvärt bra.
 
Nåja, det var den sista bilden jag hade. Efter paintballen åkte vi till stugan där vi bastade, grillade och snackade skit. Riktigt nice! Och sedan bar det så klart av in till stan och stadshotellet också (och jag sov som ett litet barn i taxin på väg in, hehe). Riktigt rolig kväll som vanligt med de här människorna och jag skulle lätt vilja göra om det igen nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0