Full fart

Ja vi ser ju nu hur många blogginlägg jag hinner med när inte iPhone-appen fungerar. 0 inlägg på 3 dagar. Hoppas verkligen de får igång den snart igen, för det här är ju hopplöst. 
 
Nå ni kanske vill veta vad jag har gjort de här 3 dagarna? I fredags jobbade jag och skrattade åt Malin som kröp ner i Patriks gitarrlåda...
 
 
...Och åt jättegod middag på Arken Garden med mamma och pappa.  
 
 
Min efterrätt. Varma frukter och bär med glass. Mums! Och gin&tonic. Mmmm. 
 
 
Pappas "efterrätt". Är man mer sugen på räkmacka än på glass så måste man ju få ta det, eller hur?! Vår servitris trodde att han skämtade, hehe. 
 
På lördagen bar det av till Stockholm för lite reashopping med Bodil, jag hittade mycket bra grejer som jag verkligen behövde (kände mig oerhört duktig som inte köpte en massa onödigheter bara för att det var billigt, även om det var nära ett par gånger), och dessutom hade vi trevligt sällskap i form av Malin och Emelie under själva resan. Riktigt nice dag! 
 
 
Obligatorisk latte på Cityterminalen innan man orkar börja shoppa. 
 
 
Obligatorisk x-cider på Cityterminalen innan hemresa (Bodils påhitt, men den är faktiskt rätt god måste jag erkänna)
 
 
Och så självklart Eckerölinjens underbara à la carte på hemresan. Nordiska tapas till förrätt, lax och godaste vinet (Rully, enda vita som jag verkligen tycker är riktigt gott), och så lyckades vi på något magiskt vis trycka i oss en sjukt god daimmousse och Recioto till efterrätt också. Mums. Vi rullade av båten (pga av maten alltså, inte vinet).
 
Och igår var det födelsedagsmiddag (mammas födelsedag), citronmarängtårta och EM-finalen på stugan där vi dessutom sov i natt. Så ja, som ni ser har jag knappt varit hemma alls och har alltså verkligen inte kunnat blogga ens när jag skulle ha hunnit! Och eftersom det är sommar är risken ganska stor att det kommer att fortsätta lite så här tills blogg-appen kommer igång igen, så håll tummarna för att de får den fixad snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0