Helgen

Ja det har varit full fart i helgen så bloggen har blivit lite lidande. I fredags var det solande, after work (eller after första semesterveckan för min del) och så var det ju första dagen av Rockoff så vi var självklart tvungna att gå dit och kika en sväng också! 
 
 
Jag fick sällskap av två små hundar som också tyckte det var skönt att sola! 
 
Igår hade vi soffinflyttningsfest (Malins smarta påhitt!) med sangria och lite snittar.
 
 
 
Efter det bar det av till RockOff för att se Pandora som spelade Drottningen av Åland två gånger, sjukt bra var det!
 
 
 
Jag och en lite trött Malin.
 
 
Maskinen såg vi också, men Dead by April såg vi bara lite grann av innan vi behövde gå hem till hundarna. Sedan blev det så klart stadshotellet en sväng också (Pandora och X3M gänget var där, Patrik var i extas). En väldigt rolig kväll var det! 
 
Idag och imorgon blir det dock Rockoff-fritt för vår del. Men lite sociala har vi ändå varit idag då Cilla kom och hälsade på oss en sväng, mycket trevligt! Men nu är det film och sedan sängen som gäller. Eller kanske soffan, den är väldigt skön att sova i kan jag meddela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0