Helt fantastiskt

Det hände en så sjukt rolig grej ikväll att jag fortfarande knappt kan fatta att det är sant! Vi satt på morsans och farsans gård, Christofer pekade upp mot himlen och påpekade att det var sjukt mycket måsar i farten. Jag och brorsan höll med. Christofer sade "någon av dem måste ju bajsa!". 2 minuter senare skrek brorsan till... 
 
 
Japp, då hade en mås bajsat rätt på hans axel!! Hur sjukt är inte det?! Jag höll verkligen på att skratta ihjäl mig. HELT fantastiskt!
 
 
En liten liten liten del av alla de måsar som cirkulerade ovanför oss.
 
Före måsincidenten åt vi dessutom en sjukt god middag. Vi grillade fläskfilé, jag gjorde min underbara (om jag får säga det själv) potatissallad (nypotatis, parmesan, ärtskott, soltorkade tomater, coctailkapris och lite olivolja, vitvinsvinäger, flingsalt och peppar) och så hade vi Eriks Bea till det. MUMS!
 
 
Det blev ju inte sämre av att vi kunde sitta ute och njuta av solen samtidigt heller. Jag är alldeles lycklig nu jag!
 
Efter maten hade vi underhållning i form av flygmyrsjagande hundar. 
 
 
De var helt galna! Hoppade och högg efter myrorna när de flög, slog och krafsade och tuggade på dem när de kröp på marken. Bilden återspeglar inte riktigt hur mycket action det faktiskt var. De är allt bra lustiga de där två små odjuren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0