Imorgon smäller det

Denna underbara fredag har till största delen bestått av planerande inför morgondagens personalfest. Jäklar vad kul det ska bli! Skulle det inte vara för att jag vet att det alltid blir kul med det här gänget skulle jag nästan bli lite orolig för att vi har för höga förväntningar. 
 
 
Så här ser kylskåpet på jobbet ut just nu. Yeah.
 
Dessutom har vi haft över Bodil och Jocke på himla god och trevlig middag ikväll! 
 
 
Mmmmums.
 
Ja, förutom att vi har personalfest från kl 15 imorgon ska jag dessutom jobba 10-15, så jag vågar nästan lova att det inte kommer att bli några blogginlägg eftersom blogg-appen fortfarande inte funkar, men man ska aldrig säga aldrig! Hoppas ni får en rolig helg, för det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anders

Ser ut att kunna bli en trevlig personalfest!

2012-07-07 @ 07:56:22
Postat av: Malin

sv: Åh vad gullig du är! Synd att jag inte kom ihåg att meddela :( men kommer fler tillfällen! Och kommer actually att finnas en film från uppvisningen snart också! :D Så det kan du få se! :) Men tusen tack, blir så glad av att höra det! :D

2012-07-08 @ 18:13:02
URL: http://maliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0