Men snaaaaaaark

Alltså jag är så sjukt jävla uttråkad just nu så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är pissväder ute, jag har läst klart min bok, hundarna sover, husse är och fixar nånting med farsan, jag dammsög i förrgår, disken är redan i diskmaskinen, tvättmaskinen går för fullt, jag har redan kollat facebook en halv miljard gånger... Ja. Vad ska jag göra? 
 
 
När det riktigt krisar kan man leka med photo booth. N ser ju, jag kan göra mitt huvud till ett hjärta! Men inte ens det var kul idag.
 
Dessutom håller min nacke på att ta livet av mig, den gör så sjukt ont idag att jag bara skulle vilja hugga bort den.
 
Nej okej, förlåt, jag ska sluta klaga, koka mig lite mer kaffe och kanske jag hinner försöka tvinga mig ut i regnet och ner på stan en sväng i väntan på att Christofer kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0