Rättvist och bra

Medan jag jobbar och svettas och sliter som ett djur spenderar hundarna och husse dagarna med simmande och fiskande och annat mys. Dagarna i ända får jag bilder som denna: 
 
 
Simmande små hundar, hav och sol. Jag gråter lite inombords varje gång. För på helgerna lyser så klart solen med sin frånvaro. Seriöst, det har regnat 6 (!) lördagar på raken liksom?!
 
MEN idag fick jag nyfångad abborre till middag, då kan man ju inte klaga. Och ett ännu större MEN, nästa fredag är min sista jobbdag innan FEM veckor semester!! Så ja, jag överlever nog 7 dagar jobb till, för sedan ska jag inte bara titta på alla underbara sommarbilder, jag ska vara med på dem också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0