Så det är det här som är semester alltså?!

Jag har haft en helt underbar dag idag! Imorse sken solen, jag stack iväg på en 7,5 km springtur direkt kl 9 på morgonen (i helt godkänt tempo trots att jag knappt var vaken), efter dusch, frukost och bok-shopping stack vi iväg med morsan och farsan ut mot stuga nr 3. Då ÖSregnade det. Sen sov jag som en liten ängel i snipan på vägen ut. Solen kom fram när vi kom fram, karlarna åkte och köpte ny bastuspis medan mamma och jag solade och hade det skönt och hundarna sprang runt på egna äventyr. Så blev det förrätt, bastubad (nya spisen får 10 bastuskopor av 10 möjliga!), och sjukt god middag med sås på nyplockade kantareller! Jag är nog nästan i paradiset! Jag har t.o.m hunnit leka med instagram för första gången någonsin liksom! Och bok nr.1 verkar sjukt spännande. Nu solnedgång på västerberget! Dessvärre går det inte att ladda upp så många bilder som jag skulle vilja på halvdan 3G-täckning, så det här får duga. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag drömde i natt att du hade fått sluta på Store, eller mera exakt hade du blivit omplacerad till ett tivoli, och du var skitsur. Inte för att du jhade varit tvungen att byta jobb utan för att du tyckte tivolit var tråkigt, att det inte fanns roliga karuseller :P

2012-07-18 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0