Semesteeeeeer!!!!

Wohoo! Nu har mitt livs första riktiga semester börjat!! Det blev liksom lite hysteriskt först med full fart på jobbet och sedan full fart hem och direkt ut till stugan, men ändå en himla bra dag måste jag säga. . Bodil kom med ett semesterpaket åt mig, jag fick rosor av husse och hundarna (aldrig 10 rosor enbart av husse eftersom det för några år sedan påpekades att det betyder "jag vill gifta mig med dig"), och nu har vi ätit jättegod förrätt och varmrätt och haft jättetrevligt hos grannarna på berget! . Inviger nu bredbandet på stugan medan hundarna får skena lite. Nu blir det fyrhjulingen tillbaka för kaffe och efterrätt och mera trevligt skitsnack! .


Kommentarer
Postat av: Petra

Vah!?! Ska man få rosor när man går på semester??? Fan... Nåja, jag fick middag av mina föräldrar å behövde inte lyfta ett finger, får väl va glad för de! ;o) Ha en riktigt skön första-riktiga-semester, vi lär säkert ses! :o)

Svar: Haha, jaa tydligen, har inte din karl koll på det?! ;P Fast middag utan att lyfta ett finger låter då inte alls så tokigt det heller måste jag säga! :) Tack! Yes, det gör vi säkert! :)
Hääna Banääna

2012-07-13 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0