The final countdown

Jaha jaha. Då var det plötsligt bara EN arbetsdag kvar innan SEMESTEEEER!! Herregud vad skönt det ska bli. Fast jag måste erkänna att jag har varit väldigt kluven. Dels ska det (förstås) bli jätteskönt att få vara ledig och vila ut och bara vara, dels undrar jag vad fan jag ska göra i 5 veckor utan jobbet egentligen. Det där har pendlat lite fram och tillbaka, men just nu känns det faktiskt bara sköööönt! 
 
Bara sommaren skulle kunna ta och hitta hit till vår underbara lilla holme nu?! Jag har ju liksom aldrig haft en riktig semester tidigare (rekordet är 2 (nästan) veckor obetald ledighet), så semester associerar jag med det här: 
 
 
30 grader varmt, strålande stekhet sol, palmer, Miller Highlife och Florida. Eh. Ja. Inte tror ni väl att jag kommer bli nå besviken på 17 grader, halvmulet, blaskig Koff osv? Nej nu överdriver jag. Jag ÄLSKAR Åland på sommaren, det är förbanna bland det bästa som finns. Men lite mer sol och värme skulle då inte skada... Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Råkar faktiskt också ha fem veckor från å me måndag, så får du tråkigt vet du var det finns en flaska rosé... ;o)

Svar: Haha, nämen tänk vilken tur man har ibland! Känns tryggt att veta ;) Skål för oss känner jag! :D
Hääna Banääna

2012-07-12 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0