Avlider lite

Herregud vad jag är tom och slut i huvudet nu. Vi har haft fullt ös på jobbet precis hela dagen idag, det har blivit mer och mer de senaste veckorna så det märks att det börjar bli sommar. Det betyder alltså att det kommer fortsätta så här nu fram till hösten, och jag har inte alls hunnit vänja mig vid det ännu. Jag hinner ju inte med!

Så istället för att plocka ur och i diskmaskinen och alla andra miljarder grejer jag skulle behöva göra ligger jag däckad i soffan med Bella.
.
.
Mycket effektivt och bra känner jag. Här får man mycket gjort. Nåja, det är trots allt bara måndag och jag måste ju orka resten av veckan också. En powernap innan agilityn kan nog vara precis vad jag behöver, jag är alltid mycket piggare sent på kvällarna och får mer gjort då så jag får väl snällt vänta någon timme på att inspirationen ska infinna sig så får jag ta tag i mitt liv då istället.
.
(Intresseklubben gör vågen för detta otroligt spännande inlägg ser jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0