Det går utför...

Jag känner att det bara går utför med bloggen just nu. Jag klarar ju inte ens av att hålla min minimigräns på 1 inlägg per dag längre! Illa illa. Dels har jag inte så mycket intressant att dela med mig av just nu, och dels har jag helt enkelt så fullt upp hela tiden att jag verkligen inte hinner blogga!

Vi kan ta idag som exempel.
6.45: uppstigning, frukostätning, tandborstning, fixning, påklädning
7.55: morgonpromenera hundar
8.35: hundmatning och vattning, skobyte och väskupplockning
8.43: cyklar nästan till skogs när jag upptäcker att Daniels bil redan står utanför jobbet (han hade tagit fel på tiden en timme, det förklarade allt)
9-11.10: jobb
11.10-11.45: lunch
11.45-13.10: jobb
13.10-13.25: cykla hem, ut med hundar, prata med Elins mamma, in med hundar, cykla tillbaka på jobb
13.25-17.00: jobb
17.15-18.40: möte
18.40-20.00: cykla hem, värma mat, äta, ut med Bella, träna Bella, byta om
20.00-21.10: agility med Dixie
21.10-23.20: sitta i soffan en liten stund och försöka reda upp resten av veckan, messa med mamma, tvinga till sig lite massage för onda axlar, duscha, ut med hundar, borsta tänder osv och släpa sig till sängs

Ni ser, inte så mycket utrymme för bloggande dagar som denna! Tur att jag gillar när det är full fart. I brist på annat får ni en till bild från i lördags, en där brorsan faktiskt kollar in i kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0