Effektiv ledig dag. Eller?

Jag är väldigt kluven just nu. Det känns som att jag har fått jättemycket gjort idag, samtidigt som det känns som att jag inte har gjort en enda vettig sak på hela dagen.

Kanske för att jag misslyckades med det enda riktigt viktiga jag skulle göra idag, nämligen gå till Skatteverket... Vi kan skippa detaljerna, poängen är att det inte blev fixat. Surprise surprise.

Däremot har jag bytt sängkläder, tvättat två maskiner tvätt, satt igång en diskmaskin och plockat undan en hel del.

Mindre viktiga saker jag också hunnit göra: lunch inkl kaffe i solen med mamma och brorsan, snackat skit och druckit kaffe på jobbet (ja jag vet att jag var ledig, det bara blev så ändå), fikat i solen med Christofer.

Nu ska jag försöka lura iväg mig själv på en springtur. Trots att jag hellre skulle sova eftersom jag plötsligt var för lat för att koka kaffe åt mig själv efter middagen (mycket dumt beslut).

Förstår ni vad brorsan menade med att han tänkte på mig när han såg den här bilden? Inte jag heller... Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0