Förvirringen är total

Jag känner mig sjukt förvirrad ikväll, jag har ingen koll på någonting. Det började med att det slirade för mig och Emil på vägen hem från gymmet, jag höll på och skrattade ihjäl mig åt att ingen av oss kunde prata. "Maskimal muxeluppbyggnad" och något till som jag i all förvirring redan har hunnit glömma.

Efter en stund upptäckte jag att jag i princip satt och trodde att jag bara åkte med, fast det ju faktiskt var jag som körde. Läskigt. "Vem är det som kör egentligen?!" (Kalle Ankas jul-citat alltså ifall det var någon som inte var med på det).
.
.
Googlad bild på Musses husvagnssemester.
.
Ja och nu är jag helt enkelt helt tom i huvudet och vet ingenting. Sjukt frustrerande. Tur att jag är ledig imorgon! Det kommer att sluta med att jag sitter här hemma som ett frågetecken hela dagen och bara glor rakt fram som ett fån. Men vem vet, det kanske kan vara hälsosamt det också ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0