Lakrits tack!

Nu har jag så där sjukt lågt blodtryck igen. Så där att de applåderar om man går på hälsoundersökning samtidigt som de tycker lite synd om en för att de vet att man blir svimfärdig varje gång man ställer sig upp.

Jag vet att jag borde vara glad att jag har lågt blodtryck, för det är ju tydligen hälsosamt, men nu är det just så där att det snurrar i skallen varendaste en gång jag ställer mig upp för att inte tala om hur illa det blir när jag ställer mig upp efter att ha böjt mig ner....
.
.
Så här snurrig blir jag. Någon som lider av högt blodtryck som vill dela med sig lite kanske? Annars ska jag shoppa ett par hundra kilo lakrits imorgon och måda i mig det i helgen, har hört att det ska höja blodtrycket. Vad tror ni, är det en bra idé? Kan vara att man blir lite knepig i magen då kanske... Men lätt värt det tror jag, lakrits är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0