Men suck

Det blir ju inget bloggande alls nu när iPhone-appen vägrar fungera. När ska jag ha tid till det liksom?! Inte för att jag har något intressant att berätta idag ändå (för jag gissar att intresseklubben antecknar ihjäl sig om jag skriver om min fruktansvärda mensvärk som inga värktabletter i världen verkar vilja rå på), men utan appen är det svårt att ens klämma ur sig ett ointressant litet inlägg. 
 
Eftersom intresset för minifirrarna har varit så stort (bara mamma som är nyfiken) kan jag i alla fall meddela att de nu simmar för fullt! Jag har dock inget bildbevis på det för ikväll har de bara gömt sig, men det är sant. Det får bli en bild på fröken tröttöra istället. 
 
 
Nej hörni nu ska jag fukusera på fotbollen (Italien-Tyskland alltså), sedan ska jag ta två värktabletter till och sova som en liten gris så jag orkar upp till morgoncyklingen innan jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0