Skumpa för hela slanten

Igår tog min småkusin Johannes studenten och självklart var vi och uppvaktade honom. Och där blev vi. Vi kom dit lite efter kl 15 och var på väg hem flera gånger men fastnade med käften hela tiden, vid 22 skulle vi gå på riktigt men det fick vi inte så jag fick snällt gå hem och hämta hundarna och så blev vi kvar ett tag till. Riktigt roligt var det!

Lite trötta har vi varit idag, men med tanke på hur mycket skumpa som rann ner under alla de där timmarna så har vi faktiskt mått oförskämt bra idag!
.
.
Min present till Johannes. Mycket uppskattad eftersom han själv hade glömt att inhandla bubbel till den obligatoriska frukosten i stadshusbacken!
.
.
Lillebror (som som vanligt inte är särskilt intresserad av att vara med på bild) och jag (linslusen).
.
.
En massa god mat bjöds det på! Allt var våldsamt gott, men den ni ser närmast (typ västerbottenostpaj med rom, smetana och lök) var helt sinnessjukt god! Jag tappade räkningen på hur många jag hann trycka i mig under kvällens gång. Och då hade de ändå två stooora brickor kvar.
.
.
Stiliga karlar. Den här bilden är dock lite missvisande, för det var bra mycket muntrare än så där egentligen!
.
.
Lite småsuddig bild på mig och snygga studenten!
.
.
Efter ett tag började de här glasen fylla på sig själva kändes det som. Man behövde då inte gå törstig heller! Sjukt hur gott det kan vara med skumpa ibland! Hehe. Tack alla för en supertrevlig kväll och grattis igen till Johannes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0