Trollingänka

Hundarna måste slåss om vem som ska få ligga i min famn eller bakom min nacke, och jag måste försöka övertala mig själv att man måste äta middag även fast det är tråkigt utan sällskap. Husse ser vi nämligen inte så mycket av just nu eftersom han är ute och trollar lax så fort det bara är möjligt.

Igår kom han hem typ halv 12 på kvällen, och idag åkte han iväg igen vid 3 och räknar inte med att komma hem förrän 1 i natt. Men jag klagar inte för frysen är nu så överfull av lax att vi måste låna frysplats hos mamma och pappa! Very nice.

Vi hann i alla fall med en riktigt god brunch på Timjan idag innan han stack iväg. Han hade visserligen lite svårt att sitta stilla och pratade bara om lax och trolling, men vad gör det när får äta amerikanska pancakes som man slipper laga själv?! Det är riktig lycka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0