Århundradets kaffefylla

Åh herregud vilken kaffefylla jag hade de sista timmarna på jobbet idag! Kaffet var slut, Emil gick och köpte mer och det råkade bli en starkare variant (inte mig emot!). Men dessutom tappade han räkningen och bryggde raketbränsle istället för kaffe.

"Det här kan vi inte bjuda Daniel på, då exploderar han" sa Emil, och jag är ganska övertygad om att han hade rätt för till och med jag (som annars är ganska immun mot koffein) fick världens koffeinöverdos och blev superspeedad.

Emil kallade mig kossa ("du vill inte ha mjölk i va?" "nej det är för cows" - jag har mjölk i kaffet). Jag har färglagt smurfar halva dagen och jag skrattade så tårarna sprutade, jag fick ingen luft och fick kramp i magen när jag försökte berätta om när Bella gick in i en glasdörr på huvudkontoret förra veckan.

Ja, jag har haft himla kul idag faktiskt! Emil ska alltid få göra kaffet i fortsättningen. Det är tydligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0