Gamla bilder

Igårvkäll höll jag på och kollade igenom lite gamla bilder i jakt på en bra bild på morfar och hittade en massa roligt! Varför kollar man inte på gamla bilder lite oftare? Det är ju hur spännande som helst!

Bland annat hittade jag denna vackra från julafton 2007 på en jätteliten och långhårig lillebror (det är så där jag fortfarande inbillar mig att han ser ut ibland när jag glömmer bort att han numera är ett huvud längre än mig...), "tomten" i kostym och jag själv med risigt och skumt hår.
.
.
Så himla roligt ju! "Inte har jag ju ändrats så mycket!" ropade jag nöjt åt min alltid så snälla sambo, "Låt mig se... Nej inte så mycket alls faktiskt, lite färre rynkor runt ögonen och i pannan och så där bara. Ja, lite fräschare liksom!". Eh, tack för den. Varför ska jag jämt öppna min stora käft och förvänta mig ett svar som jag vill höra? Att jag inte lär mig...
.
Dessutom hittade jag den här bilden som jag tog på mammas lucia-foto och mitt lucia-foto:
.
.
Mamma 16 år, jag 16 år. Hihi. Anledningen till att jag tog den här bilden var för att jag hade lämnat mitt luciafoto på bordet och så kom mamma hem och undrade varför jag hade tagit fram hennes luciafoto innan hon kom lite närmare och såg att det var jag! Hehe, lite roligt. Så då var jag ju tvungen att leta fram hennes och ta en jämförelsebild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi det där hade jag missat i allt begravningsbestyr... Hade glömt de där bilderna. Lite kul att jämföra faktiskt : )

2012-03-09 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0