Lite nytt

Det var minst sagt dags för lite nytt här på bloggen, det var över ett år sedan jag gjorde ny header och ny design. Bella fanns ju inte ens med i den gamla headern! Ja, jag gjorde egentligen inte om så mycket, bara nya bilder och lite nytt upplägg på headern - fast ni ser nog bara skillnad på bilderna. Nåja alltid något! Uppdatera sidan om ni inte ser det direkt, hoppas det duger.

Det och slagsmål med fjärilarna i skyltfönstret är ungefär det enda jag har åstadkommit idag känns det som. Jag fick in tekniken med fjärilarna sista timmen på jobbet idag, så imorgon ska jag göra klart det så ska ni få se det färdiga resultatet sedan som utlovat!
.
.
Gamla headern...
.
.
...Och nya headern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0