Måste. Ha. Mer. Kaffe.

Men vad är det för fel på mig idag? Jag har sovit länge och skönt, jag har druckit två koppar kaffe, ätit ordentligt och varit ute i det underbara vädret, och ÄNDÅ är jag helt slut?!

Bara fint väder brukar kunna göra mig helt speedad, igår var jag liksom som en liten duracellkanin. Men idag är jag knappt vaken? Jag förstår inte. Jag som ska ut och springa, hur ska det gå? Jag kommer somna springandes när jag har kommit halvvägs. Så om ni inte hör av mig på länge kan ni väl komma och leta efter mig någonstans vid Sviby-trakten (alternativt bortre Ytternäs, jag har inte bestämt hur jag ska springa än men det lutar åt Sviby-hållet), ifall jag har somnat i något dike?
.
.
En tom kaffekanna hjälper mig inte mycket idag, måste göra något åt detta. Jag insåg precis att jag har missat mitt kl. 14-kaffe, det kanske är det som är problemet? Ett par koppar kaffe och någon typ av mellanmål kanske kan göra susen. Det är värt ett försök i alla fall... Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0