Nästan en sjukt bra dag

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, jag har inte riktigt haft ro att skriva. Jag har varit sjukt speedad mest hela dagen och har varit på strålande humör! Och imorgon är det äntligen fredag så jag gissar på att jag kommer vara ännu mer sprallig då!

Emils raketbränsle till kaffe gör verkligen underverk - man blir inte bara pigg, man blir lycklig också! Mest speedad var jag på gymmet, jag kunde knappt stå stilla mellan övningarna. Tänk om man alltid skulle ha sådan energi?!
.
.
Återanvänder en gammal bild på en speedad Hääna.
.
Midre kul är dock skummisarna som har dykt upp här plötsligt. Det gör mig nervös och förbannad så just nu är jag inte så där lycklig. Men det tänker jag försöka förtränga nu och återgå till min kaffe- och fredagslycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0