Not so fun och very much fun

Idag har jag fått ett mail som gjorde mig på sjukt bra humör och ett mail (eller ja, facebook-chatt om vi ska vara noga) som gjorde mig lite lätt förbannad.

Eftersom jag ändå är på så bra humör idag börjar vi med det som jag tyckte var lite elakt så att vi får avsluta med något roligt tänkte jag!
.
.
Och när han skrev det här var klockan typ halv 12 på kvällen där (i Thailand). Och ni vet ju hur sjukt ressugen jag är... Inte helt okej alltså!
.
Nåja, till det som var mycket roligare. Ett mail från min underbara mamma som faktiskt gjorde min dag! Så sjukt glad blev jag faktiskt! Och istället för att skicka det vidare tänkte jag att jag säkert kan glädja ännu fler genom att dela med mig av det här.
.
.
Hahaha, fantastiskt. Och det funkade ju verkligen! Tack mamma!! Du vet verkligen hur man gör min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0