Rastlös?

Alltså det är helt sjukt vad jag är resesugen just nu! Jag vet att jag just kom hem, det är faktiskt till och med så att jag bara har spenderat en enda hel helg hemma på holmen (förra helgen) sedan första helgen i februari, men jag kan liksom inte få nog!

Inte för att jag inte trivs här, nu när det dessutom börjar bli lite vårigt ÄLSKAR jag Åland, det är snarare som att jag är rastlös. Jag vill hitta på något. Det skulle räcka med något så enkelt som en shoppinghelg i Stockholm liksom, bara det är nånting. Att åka ut till Sund på agility räknas INTE, trots att det känns som andra sidan jorden.
.
.
På ett flyg över Atlanten med Auntie Anne´s pretzel i handen. Det skulle jag inte tacka nej till nu! Varken flygandet eller pretzeln...
.
Dessvärre måste jag hålla mig hemma 3 helger på raken nu. Inkommande helg är det jobb som gäller både lördag och söndag, nästa helg är det hundutställningskurs (även den ute i Sund, så det får väl räknas som en utflykt i alla fall) och helgen efter det är det jobb igen och Träningsverkets medlemsfest (kul!).
.
Alltså håller jag nu på för fullt och letar efter sista minuten resor vid påsk. Det slutar väl med att jag får nöja mig med en tripp till IKEA eller en kryssning med Birka Paradise, men jag tror faktiskt att jag till och med kan vara glad över det. Bara jag får göra nånting.

Kommentarer
Postat av: Ia Pakki

Meh, du kan ju komma hit på utflykt ju!!!

2012-03-15 @ 22:14:26
Postat av: Hanna

Ja det har jag faktiskt tänkt att jag ska försöka göra! Det finns med i mina planer ;) Kanske helgen där runt 20e april? Skulle det funka? Jag tror inte att jag har nånting då i alla fall :)

2012-03-15 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0