Rekord?

Jag tror att jag slog någon form av världsrekord i morse. Hur länge kan man hålla på och försöka äta en liten stackars leverpastejmacka utan att bli klar? Väldigt länge visade det sig. Ca en halvtimme närmare bestämt.

Först ringde mamma, sedan måste jag ringa Christofer, och så var jag tvungen att ringa mamma igen (här försökte jag multitaska och ha telefonen på högtalare men fick klagomål på att det hördes så dåligt så det var bara att ge upp) och när jag trodde att jag äntligen skulle få äta min macka ifred ringde brorsan.

"Jag vet inte, jag har försökt äta en macka i en halvtimme nu och jag har bråttom, jag orkar inte tänka vi får höras senare!" vräkte jag så trevligt ur mig. Det enda jag kunde tänka på var liksom att få i mig den där förbannade mackan. Men det lyckades till slut i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0