Så kan man också göra!

Jag älskar mina kollegor, jag tror inte jag har varit med om en enda dag jag inte har fått skratta på jobbet! Den här dagen har börjat lovande!

Daniel: Idag ska jag ha som mål att göra alla kunders dag, även om de är sura när de kommer ska de vara glada när de går!
Jag: Det låter som en bra plan!
Daniel: Jag försöker nog alltid med det men...
Emil: Jag gör tvärtom
Vi: ??
Emil: Är de glada när de kommer ska de vara förbannade när de går! Säger de "Hej!" säger jag "Hmm"
Daniel: (glatt)"Har ni den här telefonen?" (grinigt) "Näää...."

Hihihi, ja det är tur att vi är lättroade (hahaha, iPhonen vill rätta lättroade till lättfotade!! Fantastiskt).

Jag behövde en bild till inlägget och Daniel fick snällt offra sig, hans kommentar om bilden ni ser nedan "men jaha, lillpojken är på besök från psyket". Nu lyssnar vi på skum finsk musik, dansar och rappar - underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0