Däckad

Jag och min allergivägran blev nedröstade igår. Jag hann knappt publicera inlägget innan pappa ringde och meddelade att han inte alls tyckte att det var en särskilt bra idé att skippa allergimedicien, och beordrade mig att börja direkt och ta en tablett igårkväll och en i morse. Han hade tydligen testat att låta bli själv och rekommenderade det inte, så det var bara att svälja envisheten och lyda snällt.

Idag har jag därför haft cement i huvudet. Dubbel dos allergimedicin, möte före jobbet och full action på jobbet gjorde sitt. Nu är jag HELT slut. Jag skulle gärna gå och lägga mig redan nu, men istället ska jag försöka pina mig iväg till gymmet. Hur det ska gå vet jag inte riktigt, jag kommer nog inte slå några rekord idag kan jag säga, men det är helt säkert bättre än att ligga förlamad här i soffan i alla fall.
.
.
Men nu är visst Emil här för att plocka upp mig så att jag inte ska slippa undan, så det är bara att bita ihop och sticka iväg. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Emil

Rekord blev slagna iaf :)

2012-05-08 @ 21:39:21
Postat av: Hanna

Jaa, det hade jag då aldrig kunnat tro när vi började. Jäklar vad duktiga vi var!

2012-05-09 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0