Det stora dilemmat

Wohoo! Imorgon åker jag till Linköping och hälsar på väldens bästa Elin! Jag är galet peppad, det ska bli så himla kul! Men först har jag ett stort problem framför mig: packandet.

Det finns inget värre än att packa för en endaste liten helg. Man vill ju inte släpa med sig en massa onödigt, det är liksom bara två nätter och en endaste hel dag det gäller. Men HUR ska jag kunna veta vad jag känner för att ha på mig på lördag? Va?! Det är ju helt omöjligt... Tur att jag har hundarna som smakråd, de viftar på svansen om det är fint, hoppar upp på mig om det är riktigt fint och sniffar på golvet om det är fult. Så nu vet ni vad vi ska ha för oss ikväll!
.
.
Så här har jag tänkt att vi ska ha det i helgen, sooool och varmt och mys! (Bild från... 2006 tror jag?)
.
.
Och så här! En massa skratt! Åh vad kul det ska bli! Jag känner att jag har hakat upp mig lite nu, men vi träffas så himla sällan nu för tiden och jag har ju aldrig varit och hälsat på henne i Linköping heller så det ska verkligen bli superroligt!
.
Och om någon undrar så har jag självklart köpt till internet på tågresan så att jag kan tjata ännu lite mer om hur speedad jag är. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0