Fräschast i stan

Herregud vad trött jag var när jag kom hem från jobbet idag. Efter middagen blev det ännu värre. Jag satt och kämpade och försökte hålla ögonen öppna, men till slut fick jag helt enkelt ge upp, kasta mig ner i soffan och slockna.

En halvtimme senare vaknade jag av att jag dreglade och Christofer skrattade åt mig. Fantastiskt charmig man känner sig då alltså... Otroligt fräscht.

Nåja, jag behövde verkligen sova lite. Lite choklad på det gjorde susen (finns det nånting bättre än lite Fazers blå när man vaknar från en powernap?!), nu kanske jag orkar gå ut med hundarna i stormen i alla fall. Tur att jag är ledig imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Viktor somnade också idag på soffan före middagen, så du är inte ensam : ) fast tror inte han dreglade, men svår att väcka var han : D

2012-05-09 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0