Hellooo Estocolmo!

Jaha då sitter jag på bussen till Stockholm med Bodil och Joanna, shopping och allmänt storstadshäng står på schemat. Nice!

Dagen började med Eckerölinjens fantastiska frukostbuffé, och Bodil fick en servitris att servera mig ett snapsglas. "Dagens snaps var det här då!" eller något i den stilen sade hon.

Jag trodde jag skulle dö, skrattade som en tok och var livrädd för att det faktiskt var snaps och att jag skulle bli tvungen att dricka upp den... Tack och lov var det bara vatten, puh!

Ja, det här kan bli en spännande dag hörni! Dessutom har jag bara 35% batteri kvar i telefonen, tydligen glömde jag ladda den inatt. Smidig som jag ju är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0