Hur är det möjligt?!

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har nog slagit alla smidighetsrekord i världen nu. Jag är helt övertygad om att jag är den enda som lyckas med sådana här grejer gång på gång.

Jag skulle bara vädra sängkläderna lite, jag vet att man inte ska göra det när man är allergisk och det är fullt med pollen ute, men en liten liten sväng kan ju inte vara någon fara tänkte jag...

Jag borde ha fattat direkt att något skulle gå fel. Jag hängde ut våra täcken och gick in för att hämta kuddarna. När jag kom ut igen hängde det bara ett täcke där. Jaha, det blåser för mycket tänkte jag. Men så insåg jag att jag inte såg täcket någonstans...

Jamen självklart hade det blåst in på balkongen under och damen som bor där har flyttat ut på landet för sommaren. HELT FANTASTISKT!

Ni kan ju tänka er att Christofer höll på att skratta ihjäl sig när han kom hem. Tills han insåg att det var hans täcke som låg där nere... Hehehe... Oops!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi, det där var ju kul : ) Får han sova utan täcke nu då? ; )

2012-05-10 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0