Lilla papsen

Idag är det pappas födelsedag! Det har jag firat med glass till kaffet på jobbet och om en liten liten stund ska vi hem till mamma och pappa på födelsedagskaffe.

Efter det har jag tänkt fortsätta firandet av pappa med att sticka ut och springa med mina nya fina springskor som hittade hem till mig dagen till ära och som förhoppningsvis inte ska ge mig skavsår som de gamla!
.
.
Yeah. Tror de kan bli riktigt bra de här. Nu kanske ni undrar vad mina nya springskor har med pappa att göra, men han är en ännu större springfantast än mig så därför tänkte jag att det inte är annat än rätt med en lång runda på hans födelsedag.
.
Okej, jag jag vet, jag är lite osammmanhängande idag. 6 koppar kaffe har gjort sitt, och nu är det dags för mer. Underbara koffeinchock here I come!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va fina. Nike ska de vara =)

2012-05-15 @ 23:32:18
URL: http://camillasvilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0