Now we're talking

Jag visste att det skulle hjälpa att spy ur sig lite frustration här på bloggen, efter det har dagen sakta men säkert blivit bättre och bättre.

Nu har jag precis tryckt i mig två sjukt goda varma musselmackor (stek hackad vitlök och hackad chili i olivolja, i med musslor, på med grädde, salta peppra och i med redning (eller mjöl) tills det blir lagom tjockt (det ska inte vara allt för rinnigt), ös på röran på bröd, på med lite ost och så in i ugnen (200 grader körde jag idag) och vänta tills osten smält ordentligt - mums!!), en god ripasso till det och jag blev plötsligt en himmelens lycklig tjej! Hanna loves god mat.

Om ungefär en timme ska vi dessutom till Daniel och kolla på hockey, kvällen kan alltså bli hur bra som helst! (Bara Finland vinner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0