Tråkig

Förlåt att jag har varit så tråkig i helgen, men jag har verkligen varit tråkig. Jag gissar att ni ger blanka fan i hur många gånger jag har varit ut med hundarna, hur många omgångar jag har tvättat och hängt kläder, och framförallt i vad jag har ätit och hur gott det var (det verkar ju annars vara det enda jag har skrivit om de senaste veckorna nästan...). Har jag rätt?

Det enda lite mer intressanta jag har gjort idag är en mycket trevlig fika med Bodil (japp, intresseklubben antecknar frenetiskt hör jag) och så har jag anmält dessa två odjur till ÅBSKs inofficiella utställning.
.
.
Jag hoppas att de åtminstne kan försöka se liiite mer engagerade ut när det väl är dags för utställningen. Men jag är tveksam... Dags att börja försöka klämma in tid för hårdträning i att gå snyggt, stå snyggt (eller helt ärligt är jag glad bara de står och inte sätter sig ner), stå på ett bord utan att hoppa ner och bryta någonting, och helst även låta främmande människor kluma på dem.
.
Hmm. Jag inser nu att jag nog borde ta ledigt hela de här två veckorna och vara uppe hela nätterna om vi ska ha någon chans att lyckas med det... Ute i god tid som vanligt! Nåja, i mina ögon är de ju ändå världens snyggaste och bästa hundar oavsett hur det går! Världsmästare i att mysa är de i alla fall.

Kommentarer
Postat av: A-L

Hej!

Lycka till med hundutställningen <3<3 själv ska jag med min PK till Vallentuna utställningen i Stockholm den 26/5 känns lite pirrigt men va sjutton det ska nog gå bra:)) vi har verkligen ingen vana men ska bli kul att få träffa flera Prazskys. Ps. Du har jättefina vovvar och din black and tan och min PK kommer från samma kennel :)

2012-05-07 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0