Underbara lediga dag!

Vilken perfekt dag Kjell prickade in min ledighet på! Det har varit 19 grader i skuggan och soligt mest hela dagen = otroligt lycklig Hanna!!

Jag har visserligen inte hunnit vara ute hela dagen, det hade ju varit drömmen, men jag hade en himmelens nice utomhussushilunchpremiär (hängde ni med där?) med Netha och senare blev det glass på en parkbänk i stan med hundarna och husse. Underbart!

Dessutom har jag varit väldigt produktiv och städat som en dåre (snart ser det ju faktiskt ut som att det bor vanliga människor här istället för blinda grott-troll) och sprungit 7,5 km med alldeles för mycket kläder och felkalibrerad spring-app.

Tänk så mycket jag kunde få gjort om jag skulle vara ledig några dagar till?! Jag börjar tro att jag nog kommer att få de där semesterveckorna att rusa iväg utan jobbabstinens trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0