Underbara lediga dag!

Jag har haft en helt galet bra dag idag! Ja förutom den där lilla incidenten med täcket då, men efter två förlorade drag och två knäckta fiskelinor lyckades Christofer fiska upp täcket igen som nu ligger i säkert förvar i badrummet (ja, det började ju så passande ösregna medan täcket låg där på balkongen). Fantastiskt!

Men ja, helt underbar sovmorgon, lååååång (totalt nästan 2 timmar) promenad med hundarna i det alldeles underbara vädret, Bella skällde ut en lejonstaty (skitläskig ju!) och jag höll på att skratta ihjäl mig, kaffepaus hos mamma, hårt och bra gympass med Emil, och till sist seriemys och nackmassage.

Ja ni hör ju, det har varit en helt perfekt dag. Jag somnar lycklig ikväll. Lite bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0