Men vad är det som händer?!

Jag vet att jag har sagt det flera gånger på sistone, men nu är det faktiskt bara så att det går alldeles för FORT! Jag hinner ju inte alls med?! 
 
I morse var det måndag (jag lovar!) och då tänkte jag att måndag är ju i alla fall precis efter helgen så då är det ju fortfarande okej att blogga om helgen (vilken tur, eftersom jag inte hunnit blogga alls i helgen - igen). Men nu då? Nu är det ju plötsligt inte ens en halvtimme kvar till torsdag! Jag hinner ju knappt blinka innan veckorna har svischat förbi! 
 
Okej, om vi för en liten stund bortser från att min tid inte ens nästan räcker till och så kan vi kolla på lite bilder istället? Förlåter ni mig då? 
 
Jag hade i alla fall en sjukt bra helg! I fredags var det bowling, middag, "Med andra ord"-spelande och skitsnack med jobbgänget. Skitkul! Jag kom visserligen sist i bowlingen, men var ändå ungefär dubbelt så bra som sist så jag var sjukt nöjd ändå! 
 
 
Japp, hundarna var med på källarfest! Matte behövde moraliskt stöd i spelandet (jag är tydligen en dålig förlorare (hade jag iiiiingen aning om.... hehe), så det var ju tur att det gick bättre än bowlingen!).
 
Spike har bott hos oss hela helgen också. 
 
 
Spike och Bella passade på att gosa lite i brorsans säng när vi var och lånade bastun. Hur sött?! De kramas ju nästan!
 
Snälla som vi är har vi dessutom matat min evigt hungrige lillebror (mor och far har befunnit sig på sydligare breddgrader) i två dagar. I lördags blev det friterade chicken wings, egna pommes, dippsås (med chili och lime) och wing sauce (direktimporterad från Amerikat) (lillebrors smaklökar gjorde kullerbyttor av lycka) medan vi kollade på CMA Awards. 
 
 
M m m mmmmm! Lycka på en tallrik. 
 
Okej, det var många bilder på en gång och nu slår klockan torsdag så det är verkligen dags att gå och däcka i sängen. På återseende (förhoppningsvis redan denna vecka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0