Lite kul

Jag har haft en riktig skitdag idag, för hur jag än försökte så kunde jag inte somna igår kväll. Inte så roligt när man är trött redan sedan tidigare. Så idag har jag varit ett fullständigt vrak. 
 
Men för att ni ska slippa läsa en massa gnäll och det-är-sjukt-jävla-synd-om-mig babbel så tänkte jag istället att ni skulle få se ett filmklipp som vi kollade på på jobbet i måndags. Jag vet fortfarande inte riktigt om man ska skratta eller gråta. Det är hysteriskt roligt och samtidigt så sjukt pinsamt att man knappt vågar titta, och lite hemskt också egentligen. Well, enjoy!  
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha klockrent!!!

2012-10-03 @ 19:19:56
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0