Ready for takeoff!

Eller ja, nästan ready i alla fall. Det ska ju förstås packas lite och så där också, men nu är i alla fall allt bokat! För bara en timme sedan hade vi fortfarande bara bokat flyget till Prag, men nu är även Connect vid Arlanda, Eckerölinjen och till slut också hotell i Prag bokat. Wohoo! 
 
Jag är en aaaning speedad nu. Det ska bli skitkul (och välbehövligt) att få åka iväg en sväng och att dessutom få se något nytt. 
 
 
Jeii!! Happy happy happy! Bella skulle helst vilja följa med, men vi har lovat att hälsa hennes gamla hemstad från henne och hon ska få mysa med sin älskade "mormor" hela helgen så hon tycker att det är rätt okej ändå.
 
Nu ska jag ge mig på det där med packandet. HUR ska det gå? Packa till Florida kan jag, det är liksom det enklaste som finns (det här är allt som behövs), men nu måste jag ju tänka... Så mycket svårare ju! Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0