Riktig lycka

När de senaste dagarna har bestått av oändligt mycket promenerande (jag lyckades seriöst nöta hål i skavsårsplåster - det ni!), och födan i stort sett har bestått av griskött (eller annat kött), gräddsås, surkål och dumplings av alla de slag (det var kul och gott första dagen, helt okej andra dagen, men man var något less sista dagen!) och en hel del öl på det...

... Då är det ren och skär lycka med en lång varm dusch i sin egen dusch, följt av varmt fotbad och sedan film nedbäddad under täcket i vår alldeles underbart sköna soffa, samtidigt som lagren av fribrer och snälla bakterier fylls på i form av actimel, surmjölk, fjällfil med fibermysli, fiberknäcke med keso, basilika och tomat, och så lite lugnande kamomillte på det. Ska det va så ska det va ordentligt!

Aah. Jag känner mig som en ny människa redan! Och så har jag ju fått träffa mina älskade saknade vovvar igen! Nu kan jag sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0