Boooooriiiiiing

Jag tror jag har drabbats av en mycket allvarlig sjukdom. För en liten stund sedan kände jag bara att min högsta dröm just nu är att få vara ledig ett par dagar, en hel vecka kanske, för att bara kunna städa städa städa städa. "Whaaaaat?!?!" tänker ni nu, och ja det var vad jag tänkte också. Men det skulle vara så förbannat skönt att få det riktigt jävla (ursäkta) ordentligt städat en gång för alla så kanske det skulle vara lättare att hålla ordning sedan. 
 
Sedan satte jag mig ner i soffan och drabbades av riktigt riktigt akut rastlöshet. Så just nu känner jag för att studsa upp och ner upp och ner och skrika "tråkigttråkigttråkigttråkigttråkigt!!!" som om det skulle hjälpa. Tur att jag snart ska iväg med hundarna på agility, det ska väl hjälpa lite i alla fall. 
 
 
Någon som kan det här med att underhålla sig själv när hon blir rastlös är Bella. Här om dagen hade hon brytit sig in i en stor toapappersförpackning och malt sönder en halv rulle medan vi var på jobb - tadaa så har det gått en timme i alla fall (eller ja, kanske snarare en kvart, hon är ju trots allt expert på det där med att gnaga sönder grejer). Perfekt ju. Och ja jag är medveten om att bilden är upp och ner, den får vara det nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0