Dagens bästa!

Åh, jag fick precis ett så underbart sms från Malin! Först undrade hon om namnet på en låt som vi lyssnade på på jobbet igår, jag svarade med både låtnamn och artist (bara för att liksom). Först svarade hon något mer eller mindre oläsligt (för ovanlighetens skull...), och sen skrev hon "Hanna, du är mitt Wikipedia!".
 
Hahaha! Helt underbart! I fortsättningen ska jag presentera mig som "Hanna Sundberg - Malins Wikipedia". Älskar när man får känna sig lite smart, hehe.  
 
 
Och detta var låten hon frågade efter! Sjukt bra. Kjell fick något ryck och spelade en massa gamla låtar, en som gjorde mig ännu snäppet lyckligare än Pretty Fly var denna. Nästa fest blir det bara gamla låtar, så jäkla mycket roligare ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0