Det närmar sig....

En liten checklista kanske? Jag förstår att ni bara tänker på mig hela dagen idag nämligen, så här kommer en liten lägesrapport.

- Checkat in på hotellet (efter att ha sovit dubbelvikt i bilen så min nacke nästan gick av)

- Hämtat ut nummerlapp och goodie-bag (det enda spännande i den var ett tuggummi som ska öka prestationsförmågan (fränt!!), men jag fick energigelé av pappa också så det blev lite roligare i alla fall)

- Käkat lunch (lasagne i ett sista desperat försök att fylla på kolhydratnivån)

Nu ligger jag i min underbara hotellsäng och ska försöka att inte somna medan jag försöker vila liv i mina ben, de vill inte alls fungera efter min not so bekväma sömn i bilen... 16.35 är det dags för start, så om lite mer än en timme beger vi oss till starten. Så snart måste jag börja tagga till! Kom ihåg att hålla tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0