Imorgon är det dags!

Sorry för uruselt (okej, vem försöker jag lura - obefintligt) bloggande denna vecka. Har varken haft tid, ork eller inspiration. Men life goes on! 
 
Imorgon är det nu till slut dags för Stockholm Halvmarathon! De här sista två veckorna har jag pendlat mellan ångest, pepp, lugn och allt där emellan. Men nu är jag rätt peppad och hyfsat lugn, så det känns ju lovande! Det ska faktiskt bli kul. 
 
 
Japp, så här ska jag springa imorgon! Så glöm för guds skull inte bort att hålla tummarna för mig från kl 16 (svensk tid) och framåt (vet inte exakt när vi startar), jag kan behöva lite extra hjälp på vägen! 
 
Nu ska jag försöka leta upp några till pepplåtar så att min spellista räcker hela loppet, bra musik i öronen gör stooor skillnad för mig!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kommer gå finfint det där ska du se! Men jag lovar att hålla tummarna ändå, som en liten extra kick på vägen :)
Lycka till! Kram

Svar: Tack så mycket! :) Kraam!
Hääna Banääna

2012-09-14 @ 20:31:24
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0