Kalas eller inte kalas - det är frågan

Jag har ett stort problem som jag skulle behöva lite hjälp med. Jag hade inte ens tänkt ha någon typ av fest när jag fyller år, men mina undersökningar har visat att det skulle vara önskvärt med lite kalas så nu håller jag på och funderar som en galning. 
 
Jag blev sjukt sugen på att ha en fest med barnkalas-tema, chefens dotter Anni verkar nämligen alltid ha så himla roliga kalas (med gelégrodsspottning och grejer!) så just nu är min högsta dröm att få ha ett födelsedagskalas á la Anni! Ja jag har en förkärlek till temafester, men jag tänkte i så fall ändå vara så snäll att mina gäster inte skulle behöva klä ut sig (jag har den hårda vägen fått lära mig att alla inte är lika förtjusta i att klä ut sig som jag, tråkigt nog - skulle ÄLSKA om jag kunde tvinga typ Kjell att komma iklädd hängselbyxor och propeller-keps!).
 
 
När jag fyllde 20 hade vi 80-tals tema, Tomas, jag, Stoffe och Stefan. Det var kul! Och det känns som att det var typ ifjol, hmm... 
 
Men ja, i alla fall. Frågan är då var man skulle vara i så fall? Oavsett hur några vi blir så känns det för trångt hemma hos oss. Och hur många skulle jag kunna övertala att komma? Det var liksom mycket lättare när man fyllde 20 och det fanns allrum att utnyttja i studentlägenhetshusen och ingen någonsin tackade nej till en fest. Fast vem skulle kunna tacka nej till ett vilogert barnkalas liksom?! Hehe. 
 
Nej hörni, hjälp mig. Hur ska jag göra??

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kommer! Såvida det är en dag då jag kan :D haha! Och om du vill ha tema men gästerna inte är fullt så sugna på att klä ut sig totalt, så kan du ju alltid ha ett tema men att man bara behöver ha med sig/på sig en detalj som matchar temat!

Svar: Jeii!! :D Ja om inte annat får jag ju helt enkelt planera festen så att du kan! ;) Ja men absolut, rosett i håret eller typ haklapp kan väl inte vara för mycket begärt?! :D
Hääna Banääna

2012-09-24 @ 21:14:42
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se
Postat av: Fanny

Exakt!!! (Både på att ordna de så att ja kan å att ha en rosett eller haklapp, haha!)

2012-09-25 @ 17:39:56
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0