Lite kompensation

Jag känner att jag kanske behöver kompensera lite för gårdagen då detta helt plötsligt förvandlades till någon typ av träningsblogg, det var inte alls min mening. Så för att ni inte ska behöva känna er oroliga tänkte jag summera kvällens program med en bild. 
 
 
Otroligt goda mockarutor och Bodils uuuunderbara daimkakor! Jag har tjatat om daimkakorna hela dagen på jobbet, så tro för guds skull inte att jag nöjde mig med en (tänkte bara att det kanske inte är helt acceptabelt att ösa tallriken full direkt), jag lyckades trycka ner hela 3 stycken. Mmmm. De är så goda så jag nästan gråter lite när jag tänker på dem. Åh, daimkakor. Min stora kärlek. Vad vore livet utan er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0