Mååååål!!

Wohoo, jag kom levande i mål i Stockholm halvmarathon! Och inte bara det, det gick riktigt bra och jag är supernöjd med tiden! Hade inte vågat hoppas på så bra tid. Och jag lyckades hålla pappas tempo hela vägen (var jag helt säker på att inte klara) och dessutom spurta i mål. S Å J Ä K L A S K Ö N T ! !

Nu sitter jag på hotellrummet och dricker en välförtjänt öl och ska precis duscha innan det bär av iväg till restaurangen.

Medan jag duschar och äter god mat får ni titta på lite bilder! Före, under (våra supportrar hade druckit några öl/vin så reaktionsförmågan var inte den bästa, därav är det min rygg som är på bild, men de var himla duktiga ändå!!), efter och så min sluttid (om nu bilderna hamnar i rätt ordning, det vet man aldrig med den här appen, men ni kan väl lista ut det ändå annars). Puss å häj!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktigt :) Vad du ser pigg och energifull ut =)

2012-09-15 @ 22:20:57
URL: http://camillasvilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0