När katten är borta dansar råttorna på bordet

Eller som det heter på mitt jobb "när Kjell är borta slår det slint för oss andra". Idag har det bara varit jag, Malin och Emil på jobb, och av någon anledning verkar det vara den kombinationen som orsakar flest hysteriska skrattattacker. När vi jobbade på midsommarafton skrattade jag så jag bara pep, grät och fick ingen luft, Malin skrattade så hon var tvungen att spy. Ni fattar att det liksom inte bara är lite smått fnissande. Stackars Emil står mest och ruskar på huvudet och tittar på oss. 
 
Hur som helst. Innan klockan ens hade hunnit slå 10 idag hade vi redan hunnit skratta så där riktigt riktigt hysteriskt flera gånger. Först åt Malin som lyckades säga "slampsubbarna" istället för "lampsnubbarna", i telefon dessutom, helt fantastiskt!
 
 
En Malin-skrattattack på midsommar.
 
Sedan skulle Emil skicka sms till kunder och informera dem om att telefonerna de hade beställt hade kommit in. Men istället råkade han skriva "din telefon har kommit tillbaka från service" och skickade det. Då brast det verkligen för mig, fatta vad kunderna måste ha funderat om de hade drabbats av minnesförlust eller vad fan det var frågan om! Jag skrattade så jag trodde jag skulle dö! Så hysteriskt roligt!! Jag var tvungen att gå ner och gömma mig på toaletten en stund. 
 
När jag äntligen började lugna ner mig kom Malin skenande ner för trappan, nästan skrikandes av skratt. Då hade Emil sagt "Kjell får aldrig åka härifrån igen!", hahaha! Stackarn, han kommer att få men för livet efter att ha jobbat med oss! Tur att han är ledig imorgon och får återhämta sig lite, hehe.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ni är allt bra roliga ni. Det är bra att skratta på jobbet : )

2012-09-07 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0